dinsdag 18 januari 2011

Administratiekantoor Maxol: meer dan een administratiekantoor?

De continuiteit van een financiele dienstverlener, of het nu een administratiekantoor of een accountant is, staat of valt bij het aantal diverse klanten. Een andere belangrijke voorwaarde voor een gezond financiele dienstverlener is naast dynamiek in hoeveelheid en type klanten ook de mate van onafhankelijkheid bij de uitvoering van de werkzaamheden. Voor wat betreft de rol van een accountantskantoor voor het MKB (geen grootbedrijf) is niet veel anders dan wat Maxol aanbeid aan haar klanten.
Een vergelijking:
Er zijn vier fundamentele disciplines waar de werkzaamheden van een accountantskantoor met de dienstverleing van Maxol overeenkomen:

Maxol onderscheidt zich dan ook van haar college administratiekantoren voornamelijk met het feit dat zij vooruit kan kijken. Daar Maxol in haar dienstverlening:
ü  een pro-actieve houding heeft bij de bovenmevermelde kerndisciplines;
ü  dynamisch handelt;
ü  met zijn tijd meegaat op het gebied van automatisering;
ü  voorkomen van achterstanden optimaliseert;
ü  interesse in de branche van haar klanten heeft door middel van het bijhouden van branche gerichte literatuur en het volgen van branche gerichte seminars.
Administratiekantoor Maxol adviseert en begeleidt haar klanten vanuit dit perspectief, waarbij een meestal té dure accountantskantoor voor een MKB overbodig blijft. Het multidisciplinaire karakter en professionaliteit in uitvoering van de werkzaamheden maakt Maxol juist zo anders. Zo beter.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten